Hotovy FM diel

Miroslav Kucharik peakpeak@pobox.sk
Úterý Únor 8 14:53:02 CET 2005

Chcem to vmontovat do jedneho zariadenia. To znamena ze ich budem
potrebovat minimalne 20 ks mozno az ...
Inak nechcel si niekto poskladat svoj tuner bez toho aby riesil
vsetky tie VF veci?
Poskladat kus zeleza, napisat soft a mat vlastny tuner. (viem ze sa
da kupit za par korun...)

Isa karta nieje dobry napad, neda sa zohnat a ten sortiment co je v
ponuke mi nevyhovuje. Takze toto nie.

Miro