Tisk v Eaglu

Rt jr@siliconbrain.biz
Úterý Únor 8 14:04:58 CET 2005

> Muze mi prosim nekdo doporucit spolehlivy a jednoduchy postup jak z eaglu
> dostat podklady pro tisk v DTP studiu. Nejlepe, abych nemusel instalovat
> zadny dalsi software (Adobe, OpenOffice, atd.). Normalne pomoci File/Print
> jsem udelal tisk do souboru pres ovladac Lintronic 530, ale v DTP studiu jim
> to neslo naripovat. Doporucili mi format EPS, ze tam lidi v tomto formatu
> nosi tistaky docela casto, jak to z toho tedy dostat ?

1. nejjednodussim resenim je zmena DTP studia
2. pokud ho nezmenite tak:
v ovladaci Linotronic zvolte zalozku: Moznosti dokumentu / Moznosti
vystupu ve formatu PostScript a nastavte Encapsulated PostScript (EPS)
3. DTP studia zdarma poskytuji zakaznikum ovladace PS, ktere jim nejlepe
vyhovuji. Byvaji ke stazeni na strankach studia.

Pokud maji v DTP problemy s otevrenim printfile z Linotronicu,
doporucuji peclive zkontrolovat meritko predlohy na filmu. Obvyklym
zertikem byva zmenseni na 98% a podobne.
Idealni je pri prvnich pokusech v neznamem studiu nechat vysvitit na
film nakreslene milimetrove meritko (v ose x i y) a pri prevzeti zakazky
ho zkontrolovat na rozmer.
--
Rt