Tisk v Eaglu

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Úterý Únor 8 13:42:36 CET 2005

Muze mi prosim nekdo doporucit spolehlivy a jednoduchy postup jak z eaglu
dostat podklady pro tisk v DTP studiu. Nejlepe, abych nemusel instalovat
zadny dalsi software (Adobe, OpenOffice, atd.). Normalne pomoci File/Print
jsem udelal tisk do souboru pres ovladac Lintronic 530, ale v DTP studiu jim
to neslo naripovat. Doporucili mi format EPS, ze tam lidi v tomto formatu
nosi tistaky docela casto, jak to z toho tedy dostat ?

Dekuji
Vitezslav Gazda