PWM -regulace podsvitu

LuKas hradlo@atlas.cz
Úterý Únor 8 11:45:03 CET 2005

Jakou frekvenci PWM máte?

Z obrázku nic moc nevidim - u PWM (Pulse Width Modulation) můžete s klidem
měnit střídu (poměr H/L) od 0% (jen v L) do 100% (jen v H) a pokud máte
správně zvolenou konstantní frekvenci, tak nic nepoblikává :-)

(Pro PWM pro tyhle podsvětlené displeje s úspěchem používám Fpwm cca 10kHz.)

LuKas

PS: Co v tom máte za procesor? Máte zvlášť pro procesor odrušené napájení?