dotaz procesory 51

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Úterý Únor 8 09:52:06 CET 2005

Pokud mohu byt zvedavy (fakt jde jen o mou zvedavost), k cemu potrebujete 3x
16bit PWM ?

Treba bychom nasli i jine reseni, ktere by tuhle potrebu obeslo. Vim, ze vy
umite a vite co delate a to se pak alternativa hleda hure, ale treba
existuje :).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Vladimír Anděl [mailto:vaelektronik@mirnet.cz]
Sent: Monday, February 07, 2005 11:32 PM
To: HW-news
Subject: Re: dotaz procesory 51

No tam jsem to prolejzal, ale ten PWM je tam jen jeden a jestli jsem to
dobre pochopil, tak je 8 bitovy. Ale ted se zase divam k Philipsum a tam je
takovejch procesoru, kdepak, 51 nevymre :-) Tak doufam ze nektere budou
funkcne podobne jako stare 535 (537), to znamena tri 16bit PWM. Jen nevim,
jak tyto procesory budou sehnatelne. Mate s tim nekdo zkusenosti?
Andel