RE: Přesný termostat

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Úterý Únor 8 09:46:17 CET 2005

Teda vubec tomu nerozumim, ale to fakt musi byt 37,41? Takovou presnost snad
nema ani laboratorni teplomer!? Nijak nechci rypat, fakt o tom nic nevim,
ale jak se doslo k tem cislum? Jenom mne tak napadlo, jestli nahodou nejaky
"odbornik" nestrcil pod kvocnu (co se to vlastne bude lihnout?) teplomer se
dvema desetinnymi misty (a presnosti +-1°C), nenameril 37,41 a od te doby se
to nemere jako uzus. Ale opravdu nechci aby to vyznelo jako rypani, spis by
mne zajimalo, jestli to opravdu musi tak presne a proc, nejak si nedovedu
predstavit, ze v prirode je to taky tak.

Dusan Dolezal