Super OT, dlouho jsem vahal, ale neco je i na me moc a Standa to uz prehani.

Ondrej Luks luciusb@centrum.cz
Pondělí Únor 7 22:22:07 CET 2005

No to jsme si tuhle rikali, ze nejak dlouho uz neprobehla zadna
defenestrace. IMHO by se z toho dala udelat docela pekna televizni
soutez na nedelni vecery, klasicke hlasovani SMS. Vzdy na konci mesice
bych politika s nejvice hlasy defenestroval v primem prenosu. Mozna ze
bych jeste v poradu pred defenestraci vzal pred kameru 10 finalistu aby
bylo na co koukat. Myslim si ze by to bylo jeste sledovanejsi nez
superstar a politikou scenu by to snad celkem procistilo (ne-li
vyprazdnilo :))