oprava harddisku

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Únor 7 14:31:53 CET 2005

Nemate nekdo zkusenost s opravou harddisku zpusobem "vymena cele desky elektroniky za jinou"?

Mam jeden 40GB Western - nejde ani tak o to ho opravit jako z nej dostat data. Poslat to nejakym profikum nechci - jsou tam jen nejake fotky a dalsi home-data, cili nic, co by prevysovalo hodnotu toho harddisku ;-)
Jde mi spis o to, jestli by se nedala vypujcit deska z jineho _podobneho_ harddisku. Ze bych natrefil na uplne stejnou vyrobni serii, se mi zda nepravdepodobne.
Spis me zajima, kdyz sezenu jiny WD 40GB, navic "stejnootackovy" (5400/7200), jakou mam sanci, ze to pujde. Uz jsem zkousel desku z jednoho 15GB (ale to byla spis prasarna - ani upevnovaci otvory se vsechny moc neshodovaly, uprimne receno jsem si oddech, kdyz ta 15-ka po tom pokusu dal fungovala).

P.K.