Dalkovy ovladac z Lidlu.

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Únor 7 13:22:35 CET 2005

Mam ho taky, funguje dost blbe alezi v supliku. Na nektere televize celkem
OK, jinde chybi dost funkci.
Taky mam Thomson(za 500,-) a fungujeo neco lepe (taky ale ne se vsim).
Cipy budou asi podobne, ciselne kody u obou typu se celkem shoduji, asi
ruzne verze.
Jednou to mozna vyuziju a strcimdo toho PIC :-)

Nevi nekdo, kde rostou nejake ucici se ovladace? (to by byl asi zamer s tim
PICem)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Kotlaba Jaroslav Ing.
Sent: Monday, February 07, 2005 11:57 AM
To: HW-news
Subject: Dalkovy ovladac z Lidlu.

V Lidlu jsem si koupil dalkovy ovladac, pry univerzalni.
(Zaplatil jsem za nej tolik, ze uz ta cena napovidala, ze asi skonci nekde v
supleti, koupil jsem si ho spise na hrani.)
Zatim jsem si nevsiml, ze by tam byl nejaky vyrobce.
Je k nemu pricurka s popisem, jak jej nastavit k vyrobkum ruznych vyrobcu.
Musi se tam zadat vhodny trojmistny kod.
Ted zkousim ruzne kody, abych s nim mohl ovladat televizor z Tesly Orava.
Nektere kody umoznuji ovladat televizor, jine jen teletext.

Nepropracoval jste se uz nekdo k nejakemu vysledku?
Pokud by byl zajem, mohu prinest a naskenovat ten navod.