Tisk v Eaglu

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Únor 7 13:21:14 CET 2005

Kdyz je hotova deska, vylezu z eaglu (ukoncim ho). Ve windowsech udelam kopii
prislusneho souboru a nazvu ji treba "print deska.brd". S vypnutym Eaglem se
to musi delat protoze jinak ma snahy vytvaret back annotation vazby. Pak
zapnu Eagle, otevru tu desku s "utrzenyma" backannotationama, zapnu vsechny
vrstvy a muzu ji vesele v Eaglu rozkopirovat v libovolnem poctu.
Jedina nevyhoda je, ze kdyz na originalu desky udelam nejakou upravu, musim
ten proces zopakovat, ale to nakonec plati pro jakoukoliv metodu
zvicenasobneni.

Jakub Serych