Tisk v Eaglu

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Únor 7 12:38:40 CET 2005

Hmm, a vrtacku Ti dela kdo ??
Tohle jsou vyrobni podklady na prd, a ne pro vyrobu DPS.

Nejni snad nejmensi problem nakopirovat celou desku primo v Eagle pomoci
GROUP, CUT, PASTE a vytvorit si regulerni vyrobni podklady, vcetne
frezovani.

Danhard

> Jak resite tisk malych desticek, ktere se pak na jednu desku vlezou
> vickrat ? Jde to nastavit primo v Eaglu, tak aby to tak bylo uz v ps
> souboru, nebo myslite, ze mi to bez problemu udelaji az v DTP studiu
> ?

Uz jsem to tu tusim nekolikrat psal. Vezmu ten jeden motiv a v
OpenOffice.org Draw ho pomnozim, kolikrat chci a umistim taky jak chci,
navic mu muzu naprosto presne doladit rozmer (pokud je to z nejakeho
duvodu potreba). Kdyz budu chtit, tak ten celek pak exportuju do spousty
dalsich formatu vcetne PDF, ale zpravidla tisknu rovnou z OOo.

V OOo Draw mimochodem rovnou kreslim urcite typy motivu, na ktere z
nejakeho duvodu nepouzivam Eagle.

Sel by jiste vyuzit i treba free Zoner Draw 3.0, ale proc to neudelat v
OOo :-)

--
Jirka