Multimeter UT33A

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Únor 7 08:55:29 CET 2005

Mam UT-50 (cena cca 500), mel jsem UT-70 a vsechny maji klasicky pipak,
tedy reaguje hned. Predpokladam ze i tento bude stejny, protoze je z
nizsi rady.
Ovsem co mi na nich vadi, a to dost, je problem s karuselem, otocnym
prepinacem. Po cca 3-6 ti mesicich to blbe kontaktuje, merak jednou meri
a jednou ne. Kdyz to poradne ocistim, tak to funguje, ale kdo to ma
porad delat.
Zlatej Metex 3650, jeste stare provedeni. Mam ho cca 10 let a i kdyz
jsem vlastni vinou uz asi 3x odpalil 7106ku tak jede porad bez problemu
a pipa taky jak ma.

Martin Hanek