autorádio

Ales Filip afilip@atlas.cz
Neděle Únor 6 22:07:34 CET 2005

Hello All,

  Stala se mi dneska docela zajímavá věc s autorádiem. Potřeboval jsem
  nabít baterku, tak jsem ji včera odpoledne vyndal, nabil, a dneska
  odpoledne vrátil zpátky. Když to udělám na podzim, a je teplo, tak
  se mi vymažou předvolby na rádiu. dneska jsem tam ale dal baterku
  zpátky, a předvolby tam všechny zůstaly. Je to odhadem tak 12 let
  staré digitální autorádio, nalezené v německu v kontejneru :-)
  Myslíte, že je možné, aby teploty pod 0"C které do rána byly, měly
  vliv na paměť toho rádia, že se nevymazalo? Jinak si to nedovedu
  představit.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic