Prenos 8 anal. kanalu vzduchem

Ales Donda ales_donda@adsoft.cz
Sobota Únor 5 22:02:18 CET 2005

A co takhle pouzit analogovy jednokanalovy hybrydni FM vysilac/prijimac
fungujici na 866MHz. Analogovy signal multiplexovat podobne jako to delaji
spojari a pak to pustit do vysilace.

chcete aby to preneslo kvalitu 44kHz. Takze vzorkovaci frekvence musi byt
vyssi nez 88 kHz, rekneme treba 400kHz.
kdyz se to vynasobi poctem kanalu, tj. x9 (je potreba prenaset synchro), tak
se dostaneme na 3.6MHz signalu, ten pak muze jit primo na vstup vysilace,
nebo se tahnout nejakym levnym dvouzilovym kabelem.

Ales

PS: Kdybyste mneli namitky, ze ten vysilac 4MHz analogovyho signalu
neprenese, tak mne nekamenujte. Tohle jsem do nej poustet nezkousel :)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@hw.cz [mailto:hw-list-bounces@hw.cz]On Behalf Of
Radek a Petra Vickovi
Sent: Saturday, February 05, 2005 9:38 PM
To: 'HW-news'
Subject: Re: Prenos 8 anal. kanalu vzduchem

Ne svagr je docela sikovnej na vysilacky a ma rozum. Ja jsem zase pro zmenu
programator. :-)
Dela se prevodnik 8 kanalu na optiku pro pripojeni do digitalniho pultu asi
za 8kKc, ale neni k tomu opacnej prevodnik. To by se asi ten optickej kablik
prekousnul.
Jinak svara by si tech osm vysilacu I udelal, ale ma strach aby se mu to
nepotlouklo mezi sebou + treba mikrofony a vubec je otazka odhadnout jak
dalece huste bude takove prostredi ohledne pasma.
RadekCX