Prenos 8 anal. kanalu vzduchem

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Únor 5 20:54:19 CET 2005

Tim vyplati jsem myslel, spis tu praci ten kabel dotahnout a nainstalovat. Rikal ze pouziva kabel 600Kc/m plus konektory a treba ted ma toho kabelu 35m. Rikal pokud by se naslo spolehlive reseni za cca 20kKc tak by se mu to rentovalo. Ja to urcite delat nebudu, spis zda se neco podobneho nedela profi nebo by to umel nekdo na zakazku. Teoreticky I neco jako 8 bezdratovych mikrofonu - vubec to nemusi byt nutne digitalni prenos.
RadekCX