Prenos 8 anal. kanalu vzduchem

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Sobota Únor 5 20:32:38 CET 2005

Otazka je kolko do toho chcete investovat. Ked pisete ze sa neoplati
tahat multikabel (cca. 400SKK/meter) tak nepredpokladam ze najdete nieco
profesionalne v tejto cene.
Inak profesionalny AES/EBU format priamo podporuje 8 kanalov. Ak si tie
signaly viete zdigitalizovat, tak vam na prenos staci jedno opticke
vlakno za 30,-/meter. AES/EBU kodeky stoja par korun, potrebujete ale
nejaky analogovy front-end, ktory do nich bude sypat data.
balu