Patecni tema

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Únor 4 15:11:57 CET 2005

mozno este jedno vysvetlenie z teorie pola :-) energia sa na vysokych
frekvenciach nesiri v vodivom samotnom materiale, ale v dielektriku,
ktore ho obklopuje. Takze v pripade teslovho transformatora prud netecie
cez prierez tela, takze nezabije. A takisto energia netecie ani po
povrchu tela, takze nepopali.
Ale mozno to vobec nie je pravda :-)