RE: Tisk přímo na DPS

Jan Matějka matejka@cat.cz
Pátek Únor 4 13:29:20 CET 2005

> optimalni zpusob pro vyrobu predlohy "just-in-time" je tisk
> laserovou tiskarnou na plastovou (pro tuto tiskarnu urcenou)
> folii a jeji nasledne "nafetovani" v parach acetonu,
> nitroredidla apod.

Muzu se zeptat jak to fetujete? Jak dlouho to nafetovani trva?

S tiskem na folie jsem nemel s laserovkou, ktreou mam k dispozici dobrou
zkusenost.
Tisk byl tak nevyrazny, pruhovany (chyba laserovky) ze jsem ani fetovat
nezkousel.

Pro jednostranky použivam tisk laserovkou na kancelarsky papir,
potom kapnu kapku acetonu na sklo, vytistenou predlohu rubovou
stranou polozim na kapku, ta se rozlije a papir v ni odvalim. Za
cca 1min papir i s tonerem vyschne, tisk je podstatně zkontrastněn.
Postrikam ho transparentem (petrolej), otru dosucha o triko a exponuji DPS.
Na SMD pouzda s rozteci 0.5 mm je to jeste dobre pouzitelne.

Jinak si nechavam desky delat nebo necham osvitit film v DPS studiu.

Jan Matejka