klonovana simka.

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Únor 4 11:20:27 CET 2005

Jaroslav Buchta wrote:
> U nas tedy zacina cena nedot. telefonu nekde na 3kKc.

Nepisal som nedotovany, ale neskresleny dotovanim.
Telefon, ktory sa vyraba masovo a kupuju ho v milionovych mnozstvach
operatori aby ho predavali za dotovanu cenu, nema ani v nedotovanej
verzii realnu trhovu hodnotu.
Inaksie povedane, operatori pri kupe dotovanych telefonov zaplatia
vyrobcovi rozdiel nakladov a predajnej ceny nedotovanych (ktorych sa
preda podstatne menej).
Tych 3kKc su mozno vyrobcove naklady; ale kym sa to dostane na ulicu,
nutne to prejde aspon 2-3 medziclankami a kazdy z niecoho zijeme, vsak?

wek