RE: Tisk přímo na DPS

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pátek Únor 4 10:06:12 CET 2005

No to jo, ale treba tu Epsonku jsme meli na stanku na Invexu a vypadala ze
by ji chutnalo kde jake medium, samozrejme ze idelani bylo nejake bile (dela
treba Verbatim). Inkoust na tom drzel v pohode (i kdyz otazka je, jak by
drzel na uplne hladkem povrchu). Kdysi tady na toto tema psal neco Simon
Cihelnik, a ten by mozna nejaky vhodny "inkoust" dokazal umichat.

A taky existuji uplne specialni tiskarny pro potisk CD (vetsinou
termotransferove), tam by trvanlivost vuce nejakemu setrnemu leptani mohla
byt vetsi (chlorid). Co treba http://www.sovte.cz/primera%5Cp_signz1.htm?
Stoji asi 5 tisic a paska do toho zase tak draze nevypada
http://www.sovte.cz/c_signature.htm.

Dusan Dolezal