Tisk přímo na DPS

Radek Kasal radekkasal@centrum.cz
Pátek Únor 4 09:40:42 CET 2005

Stejnou myslenkou jsem se tez zabyval. Bohuzel nemam pristup k tiskarnam na CD a tak jsem to odlozil k ledu.
Chtelo by to nejdrive vyzkouset, co udela barvivo v leptaci lazni, treba na tom tistaku ve tvaru CD, zda se nepodleptava, zda je tisk dostatecne kvalitni. Bez kladne informace nema cenu dale experimentovat.

Radek