klonovana simka.

Havran Jiri havraj1.edu@mail.cez.cz
Pátek Únor 4 09:00:33 CET 2005

Ano jsem rad, ze to tu nekdo napsal. Slovo "dotovana" me vzdy pobavi.
Jediny, kdo ten telefen dotuje jsme jen my, EU :-))

Raven

ano, ale vyrobna (a nasledne aj skladova) cena telefonu, ktory predavaju
za 10k+ je do 4000,- Pravidlo je priblizne take, ze za kolko ti ten
telefon predaju v akcii za tolko ho kupili. Vynimkou su samozrejme
telefony za 1,- alebo 399,- tam sa im cena telefonu vrati po 1 mesiaci
pouzivania :-)
balu