srovnani delphi & c++ & c#

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pátek Únor 4 08:38:58 CET 2005

No on kompilator je asi porad stejny, akorat ten C++ Builder je RAD (Rapid
Aplication Development, ci co o znamena), proste Delphi, akorat misto v
Packalu se pise v C++. No a Borland C++ je klasicky nastroj, sice s
pohodlnym IDE a nejakymi temi podpurnymi knihovnami (zejmena OWL, aspon to
tam byvalo, v podstate Win32 API zabalene do objektu, podobne MFC od M$),
ale program pisete klasicky, tj. zdrojaky, headery a resources.

On ten kompilator Borland dokonce pustil jako free (mam ho doma na nejakem
CDcku), takze kdyby se k tomu sehnalo jeste nejake IDE, nebo aspon
programatorsky editor, tak to muzete mit jako Premek Podlaha (zadarmo), ale
za ty usetrene dva tisice to asi nestoji. Navic pokud se tim nehodlate nejak
moc zabyvat, tak vam RAD prece jenom usetri dost prace, a tudiz ten C++
Builder bude lepsi.

Dusan Dolezal