kdo mate ICD2 klon od MK?

Zdenek Dvorak - CHAOS zdvorak@chaos.cz
Pátek Únor 4 03:33:25 CET 2005

mam ten samy ICD2 a minuly tyden podobny problem (v program modu). Jen to
napeti jsem mel asi 3.1V a procesor v ICD se docela zahrival (ale komunikace
s ICD fungovala). Pujcil jsem si procesor z kolegova ICD a razem chodilo
vsechno jak ma. Psal jsem Kostovi o novy procesor, ale Kosta pry marodi:-(
Nemate tu nekdo jeden kousek toho procesoru na prodej?
dik chaos