Shanim dvoubranovou pamet

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Únor 3 10:34:40 CET 2005

Nic jsem nerek, ale ja ji mam z Mes Praha a dokonce uz slape jak emulator
EPROM/RAM. Jeste doladuji soft ale zhruba do jara to vse zverejnim. Dokonce
se mi tu vali DPS - http://www.skyfly.cz/hracicka
Michal

----- Original Message -----
From: "Marek Peca" <marek@tynska.cuni.cz>
To: "Eletrika" <hw-list@hw.cz>
Sent: Wednesday, February 02, 2005 5:45 PM
Subject: Shanim dvoubranovou pamet

Zdravim,

jeste jsem takovou potvurku na stole nemel a rad bych ji zkusil
pouzit. Chtel bych ji na prevod videosignal->obrazek (kdo vi, mozna
casem i <-). Vim, ze se bez ni mohu obejit, ale chtel bych zkouset
ruzne rychle (pomale) pocitace a obvody na druhe strane a chci si
usetrit hadky o sbernici a oproti FIFU mit zas moznost cist treba
nejaky vyrez odprostredka.

Koukam na nabidky Cypressu a IDT, maji pekne 128Kx8 pameti. Bohuzel
jsem neprisel na to, jak je ziskat v kusovem mnozstvi.

(IDT nabizi vzorky, to bych i zkusil, ale pres snahu se mi z jejich
webu nepodarilo na ne dostat.)

Poradite?

Prijemny podvecer,
Marek P.