klonovana simka.

Ondrej Luks luciusb@centrum.cz
Čtvrtek Únor 3 10:22:03 CET 2005

S timhle bych si dal opravdu veliky pozor. Tusim ze klonovanim SIMky
porusite smlouvu s mobilnim operatorem a ten vas za to muze okamzite
odstrihnout. To se stane nejen kdyz zapnete oba mobily najednou, ale
kdysi se tvrdilo, ze si to hlida i cas mezi prihlsenim a radovou
vzdalenost BTS. Uvadela se k tomu ftipna historka jakehosi pilota tusim
z Norska, ktery letel do Italie. Tesne pred odletem zavolal manzelce, po
pristani zaapnul telefon a uz se nedovolal, protoze byl odstrizen.
Udajne pak na operatorovi vysoudil slusnou castku.
Tohle nemam nijak podlozene, ale na druhou stranu je pro operatora
velice jedoduche tohle hlidat.

Jinak ten Benefon se choval stejne jako ty 2sim adaptery, neboli jste si
vybral ktera simka funguje. Ono aby fungovali dve simky najednou si asi
vyzaduje temer kompletni dva mobily, tak proc je davat do jednoho futralu.

Nekdo (tusim ze opet ET) snad nabizel 2 cisla k jedne SIMkatre, obe jste
si mohl zvlast presmerovavat. Bylo to jako ze mate sluzebni a soukrome
cislo a staci vam na to jeden mobil, po pracovni dobe proste to pracovni
cislo presmerujete do schranky a nazdar.