klonovana simka.

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Únor 3 10:10:18 CET 2005

No, ja jsem o tom Benefonu slysel, ze stejne jen prepina mezi SIM kartami (cili prijem na obe najednou stejne nejde).

Osobne si myslim, ze pouzivat vic SIMkaret najednou (s ruznymi cisly a navic od ruznych operatoru) je ptakovina, ve vysledku pak takovy jedinec neni k zastizeni na zadnem ze svych peti cisel (zvlast kdyz ma ten clovek jen jeden telefon a se SIMkami zongluje).
Je mi jasne, ze lidi to delaj, protoze chtej usetrit za volani, ale je to tak trochu "kontraproduktivni".

Takovy telefon, aby mel slot na dve SIMky a byl na prijmu na obou, se IMHO nikdy delat nebude (vyrobci davaji prednost barevnym displejum, fotakum v mobilu, miniaturizaci pristroju a snizovani vyrobnich nakladu - posledni dve veci se primo tlucou s tim "dvousimkovym" mobilem).

P.K.