PICy z Ciny

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Únor 3 09:49:45 CET 2005

Beru keramicke rezonatory 50MHz s Taiwanu od token.com.tw, ale chodi to
z Ciny. Penize posilam pre Western Union. Oni me to poslou postou
leteckou nebo pres DHL. Nemel jsem zatim problem. A co se tyka cen:
- v CR a SK je cena cca 1.40 US$/ks
- od Token: - 100ks - 80US$
             - 200ks - 120US$
             - 300ks - 150US$
             - 600ks - 240US$
	    - postovne 25US$ letecky cca 10-14 dnu
	    - DHL 45US$

PS: Co budete objednavat? Muzu se k Vam pridat s par kousky?

Martin Hanek