Re: Velká prodleva GPRS - was: Re: Datovy prenos - mobily.

Michal Novak michal.novak@gmail.com
Středa Únor 2 17:58:26 CET 2005

Rekl bych ze vse trva uplne stejne to je vas subjektivni dojem. Dalsi
vec je ta ze Wap obecne (at uz verze 1.1 nebo 2.0) pouziva velmi mae
datove objemy radove max. desitly kb a proto se to zda rychle.  S tou
javou jsem to uplne nepochopil. Ale je mozne ze to meri nejak spatne.
Urcite ale neni rozdil kdyz se pripojite pres PC nebo primo. Rozil
nejakych bufferu na serive lince asi nebude tak znatelny. Jak mate ten
mobl pripojeny?

 Michal Novak