USB a IDE - usb ovladac do DOSU

Patrik Augustin - REPAIR.CZ repair@repair.cz
Středa Únor 2 16:41:30 CET 2005

a co takhle dat tam misto toho linux jen v text rezimu bez XWindow?
Tomáš Skočdopole píše v St 02. 02. 2005 v 15:47 +0100:
> Ja vim ze rychlost prenosu by byla mizerna. S tou koupi noveho MB mate
> pravdu.
> Spis hledam reseni, ktere by dokazalo spolehlive napojit USB zarizeni
> (Flash, CDROM, HDD, Fotak, prehravac MP3) ale do DOSU!
> Cdromku jsem uz dokazal nacist. - Freedos + USBASPI.sys...
> Ale fotak, flashku a MP3 prehravac nemohu zaboha rozchodit.
> Muzu se zeptat, jestli to nekomu chodi?
> Ten fotak a MP3 prehravac podporujou USB Mass Storage.

Patrik Augustin - REPAIR.CZ
Dolní 3
591 01 Žďár nad Sázavou
Tel/Fax:+420 566 650734
Mobil:+420 608 383 845
http://www.repair.cz      Hlavní informace
http://obchod.repair.cz   Prodej komponent
E-Mail:augustin@repair.cz
ICQ:30909982
Opravy Monitorů,Tiskáren,PC na součástkové úrovni

Tento mail neobsahuje viry byl zaslan z MDK Linuxu