srovnani delphi & c++ & c#

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Středa Únor 2 15:46:02 CET 2005

Jo, tohle by melo mit i delphi compiler.
Podle mne pouzitelny, ale je to na Vas :)).
Jen se bojim jak moc je orezana Personal edice,
jelikoz pristup na DB je velmi uzitecna vec
(memory table) pro ukaldani vysledku.

Mozna byste mohl zkusit si stahnout trial
a behem tech cca 30 dnu zjistite co vsechno
potrebujete pro vyvoj.

	Slavek

PS: Trial jsou vzdy ve verzi entprise.