srovnani delphi & c++ & c#

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Únor 2 15:30:08 CET 2005

no je to tohle ? prej me vsechno snadno nauci:-))

BorlandR C++BuilderT 6 Personal
Rapidly learn to develop in C++
BorlandR C++BuilderT 6 Personal vám umožní naučit se snadno vyvíjet aplikace
v jazyce C++. Obsahuje nástroje, které potřebujete pro začátek vývoje pro
platformu WindowsR v jazyce C++ včetně skutečného vizuálního vývoje metodou
táhni-a-pusť, rozšířených "šamanů", vzorových aplikací a výukového kurzu
jazyka C++. Naučíte se ladit a nasazovat do provozu aplikace pro Windows
včetně aplikací, které automatizují práci s objekty COM, jako například
MicrosoftR Office, OutlookR a ostatní aplikace využívající rozhraní COM.
"Šamani" s názvem CodeInsightT za vás budou dokončovat zápis kódu a
komponentových šablon, které vám pomohou vytvářet opakovaně použitelné
komponenty, aniž byste museli napsat jediný řádek kódu. C++Builder též
poskytuje podporu průmyslových norem včetně ANSI/ISO C++, Microsoft WindowsR
98, 2000, XP a mnoha dalších.
BorlandR CopyrightC 1994-2004 Borland Software Corporation. All rights
reserved

-----Original Message-----
From: Slavomir Skopalik [mailto:skopalik@elektlabs.cz]
Sent: Wednesday, February 02, 2005 3:21 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: srovnani delphi & c++ & c#

A nechcete radeji zkusit .NET ?
Pro editaci a navrh formu je SharpDevelop, debuger je
soucasti .NET SDK. Vse lze stahnout zdarma (pokud mate Win).
Win32 API muzete volat pres platform invoke.

Pokud ovsem nemyslite Borland C++ Buldier, to je o necem jinem :)).

Borland C++ je cisty kompilator C/C++ + GUI, ale neni komponentne
orientovane prostredi, takze se v nem GUI dela nepohodlne.

	Slavek