Certifikace a ASM

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Středa Únor 2 14:26:32 CET 2005

Sleduji, ze zde vznika dojem,ze jednomuzna fima zanika diky T815, kdezto
velka firma je stabilni dle meho jde opet o zcela iluzorni dojem.
I velka firma muze skrachovat , protože se neuzivi nebo protoze se jeji
majitel setka s T815 ci se rozhodne sw divizi zrusit
I u velke firmy danou zakazku v konecnem dusledku pise nejaky fyzicky
jedinec, který je smrtelny ci muze od firmy odejit.

Prikladem budiz zhruba 6 mesicni spozdeni uvedeni WinXP na trh (vetsi sw
firma na zemi není), které zpusobili 4 programatori, které Bill nastval a
kterí se rozhodli odejit. I tak mamuti projekt jako je Win XP v konecnem
dusledku ma nejake uzke vyvojove jadro.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Radek a Petra Vickovi
Sent: Wednesday, February 02, 2005 2:08 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Certifikace a ASM

Zrejme se SW nezivite a tim padem Vam to opravdu muze byt jedno. Me SW pro
MCU nezivi a tim padem davam zdrojaky k dispozici, ale zdrojaky pro PC ktere
me zivi jsou to jedine za co dostavam penize - za nic jineho.

Pokud Vam pripada MCU s nahranym SW a cisty MCU stejny tak jste stastny
clovek - opravdu zvenku vypadaj stejne. Asi jako moje matka kdyz jsem si
koupil novou motorku tak prohlasila - ze v nich nevidi rozdil, ze jsou obe
modre, maji obe kola, sedlo a vejfuk.

Pokud chcete rozvoj a moznost vyvoje tak si to bud zakotvite do smlouvy s
tim, ze se bud uctuje pausal a nebo nejakou cenu clovekohodiny. Zadat to
muzete bud velke zavedene firme, ktera snad nezkrachuje a nebo jednomuzne
firme, kterou muze zlikvidovat T815 na prechodu. Vyber je na Vas bud zvolite
prvni variantu, kde to odpovidajicne zaplatite a nebo budete slevovat a
eventuelne riskovat. Vzdy mate moznost si vybrat.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno Antivirovým systémem AVG.