Certifikace a ASM

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Středa Únor 2 14:07:32 CET 2005

Zrejme se SW nezivite a tim padem Vam to opravdu muze byt jedno. Me SW pro
MCU nezivi a tim padem davam zdrojaky k dispozici, ale zdrojaky pro PC ktere
me zivi jsou to jedine za co dostavam penize - za nic jineho.

Pokud Vam pripada MCU s nahranym SW a cisty MCU stejny tak jste stastny
clovek - opravdu zvenku vypadaj stejne. Asi jako moje matka kdyz jsem si
koupil novou motorku tak prohlasila - ze v nich nevidi rozdil, ze jsou obe
modre, maji obe kola, sedlo a vejfuk.

Pokud chcete rozvoj a moznost vyvoje tak si to bud zakotvite do smlouvy s
tim, ze se bud uctuje pausal a nebo nejakou cenu clovekohodiny. Zadat to
muzete bud velke zavedene firme, ktera snad nezkrachuje a nebo jednomuzne
firme, kterou muze zlikvidovat T815 na prechodu. Vyber je na Vas bud zvolite
prvni variantu, kde to odpovidajicne zaplatite a nebo budete slevovat a
eventuelne riskovat. Vzdy mate moznost si vybrat.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno Antivirovým systémem AVG.