Certifikace a ASM

Jan Kral kral@fortech.cz
Středa Únor 2 13:47:41 CET 2005

Rekl bych, ze bude dulezite co si objednate. Kdyz napsany software a podminkou budou zdrojove kody, tak je urcite dostanete, ale s velkou pravdepodobnosti zaplatite vetsi cenu, nez kdyby to byla jen naprogramovany procesor s danou funkcnosti.
A vyssi cene se podle meho nazoru v takovemto pripade neni proc divit.

JK