Napetova reference

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Únor 2 13:40:06 CET 2005

> mohl by mi nekdo doporucit napetovou referenci pro A/D prevodnik v
> ATmega, merene napeti do 3.9V. Idealni by bylo 4.096V, hlavne bezne
> dostupnou.

LM336 2.5V, jemne nastaveni
TL431 2.5 - 37V (nejsem si jist), nastavitelna.

Osvedcene, dostupne v TO i SMD pouzdrech, napr. v GM do 10kc.

> Parametry nejsou kriticke (pouzito pouze 8b), rozsah teplot

Pokud Vam to staci takto hrube tak bych nejakych presnych 4.096V
neresil, pouzil bych LM336-2.5 a delic mereneho napeti, prepocet nebude
problem.

> 15-25 C.

Tomu vyhovi temer jakakoliv reference.

> Druha moznost je dat tam vstupni delic a pouzit vnitrni referenci,
> ale docetl jsem se, ze jeji kvalita neni nic moc. Muze se nekdo
> podelit o zkusenosti?

Ja to jen cetl v datasheetu, mam dojem ze ma velky rozptyl, mrknete tam,
je to popsano.

Pavel