Problem s casem

Pavel Brychta pavel.brychta@duhasys.cz
Středa Únor 2 12:23:24 CET 2005

Dobry den vespolek,
prave resim problem viz subj. a uvital bych nazory ostatnich.
Mam zarizeni, ktere obsahuje GPS prijimac, jehoz vnitrni RTC obvod ma byt
synchronizovan kazdou hodinu. NMEA protokol mam zpracovany a cas a datum
vycitam spravne. Ted ale prijde to ALE - zarizeni se musi spravne
synchronizovat i v ruznych casovych zonach a musi brat ohled na DST. Mam
takovy napad na reseni - UTC cas, ziskany z GPS prevedu na INET(UNIX) cas, k
nemu prictu casovou zonu, prevedu na datum, zjistim DST prechod, (pripadne)
zpetne opravim cislo a prevedu opet na datum a cas, ktery pouziji pro
synchronizaci. Potiz je v tom, ze prepocet UTC->INET mi pripada prilis
casove narocny, abych ho delal kazdou NMEA zpravu - zapomel jsem uvest, ze
to je pripojene do '51 CPU. Nemate prosim nekdo nejaky napad, jak celou tuto
opicarnu zjednodusit?
Za kazdou radu dekuji
Pavel Brychta