OT: IO MK48Z52-15

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Únor 2 12:20:36 CET 2005

Neni to 48Z512? 48Z52 neni na www.st.com ani na starem CD....
48Z512 SRAM 512KB
Podobne obvody (48T35 48T08) bereme z Rystonu a celkem v pohode. Jen nektere
typy
min.12kusů.
Michal
PS: Jinak tyhle obvody jsou super (az na cenu), maji pamet, RTC a zalozni
baterku. Vyresi se tim spoustu problemu najednou.

----- Original Message -----
From: "Pavel" <pavel_t@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 02, 2005 11:48 AM
Subject: Re: OT: IO MK48Z52-15

> můžete mi prosím někdo pomoc najít datasheet pro uvedený subjekt?
> Kdyby byla

Podle oznaceni tipuji na zeropower (nebo jak to oznacuji) RAM od ST.
Kdysi meli v GM (v Praze na Karlinskem namesti) papirove katalogy a v
nich nektere z techto obvodu. Zkuste se tam zeptat, mozna uspejete.

> i informace kde se to dá koupit tak bych zářil blahem. Děkuji za
> pochopení a

No pokud neni na strankach vyrobce tak asi se bude tezko shanet ale
muzete se zkusit zeptat v GM.

> omlouvám se za OT.

Proc OT?

Pavel

P.S. Kdyz uspejete mozna Vam, nejen, Jirka bude vdecen kdyz mu ten
datasheet poskytnete do archivu....