Certifikace a ASM

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Únor 1 22:42:56 CET 2005

Kdyz dusledne tak dusledne, vse je produktem myslenek nejakeho cloveka a tak
navrhuji prikladat vzorky DNA vsech co na projektu pracovali (vcetne
uklizecek zajistujicich uklid). Co kdyz je vratny psychopaticky magor a
genialni programator co po vecerech saboduje vyrobu a vklada do pristroju
svuj vrazedny kod , ktery je schopen aktivovat paprsky X.

Vzorky se ulozi a v pripade prusvihu se mohou vyhodnotit, logicke ne ?

Pokud ne tak se tim zamestna par lidi a Standa s Skromachem budou radi.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of vvitty
Sent: Tuesday, February 01, 2005 10:31 PM
To: HW-news
Subject: OT: RE: Certifikace a ASM

nekolik pripadu ad absurdum...
Kdyz to vezmete do dusledku, procesor je vysledek prekladu definic ve VHDL.
Muzete ho nacpat do hradloveho pole, nebo na kremik jako dedikovany navrh...
Takze vas SW bezi na jinem SW, ktery se jako SW nahrava v pripade prvnim, a
nebo je shodou okolnosti tvoren tranzistory v pripade druhem...

sigma delta prevodniky obsahuji DSP modul s filtry, realizovanymi SW...

pouzite TFT obsahuje nejaky ten radic, casto s vlastnim FW...

atd...