Datovy prenos - mobily.

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Únor 1 19:41:24 CET 2005

Dne úterý, 1. února 2005 19:26 jiri@bezstarosti.cz napsal(a):
> Chci se zeptat, zda je normalni pri datovem spojeni dvou mobilu, ze vznika
> zpozdeni v ramci okolo sekundy od odeslani dat k prijeti dat na tom druhem
> ? Kdyz pri stejnych podminkach udelam obycejny hovor, zpozdeni je odhadem
> tak 200ms, ale kdyz totez udelam na datech, zpozdi se mi prijem za
> vysilanim o zhruba sekundu. Cim je nejvice dan ten rozdil mezi hovorem a
> daty, pokud tedy neco neni spatne jinde ?

Asi jo. Pripojuji se na inet pres gprs, pingy z PC mam v nejlepsim pripade
600ms. Ovsem nahraji-li si do toho telefenu javovou apps, ktera dela taky
ICMP pingy, tak mi to meri zpozdeni 15ms! Normalne jsem z toho byl na vetvi.
Kdyby nekdo nasel wml browser jako java apps, bylo by to skvele. No a kdyby
jste nekdo nasel/udelal javovy router/proxy aby se dalo z pc jit pres gprs na
inet, skakali by gprsaci nadsenim.

--

                        Jaroslav Lukesh