Certifikace a ASM

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Úterý Únor 1 19:10:36 CET 2005

>Je vyzadovan popis funkce software, coz muzete dolozit
>popisem, vyvojakem, komentovanym zdrojakem.
>Petr

Mohu koupit chip od nejake firmy a ta mi jak je to uvnitr nikdy nemusi ani
naznacit. Pro mne je to brouk s garanci urcite, od vyrobce popsane, funkce.
Napriklad uz jsem videl DSP od TI s uplne jinym popisem, nez by odpovidalo
typu. A je z toho soucastka s jinym oznacenim. Jak mam dokladovat soft, kdyz
tohle nemusim pri koupi tech soucastek ani tusit, tedy to ze je v nich
nejaky program ?

Je soft neco, co je dano maskou pri vyrobe, kdyz to nelze v soucastce zmenit
a je tak jeji vlastnost jednou pro vzdy dana a to co se deje je jeji chovani
diky jeji strukture ? Jak poznam, ze to co v ni je nekdo napsal jako SW nebo
pospojoval jako HW ? Jako vyrobce zarizeni to fakt nemusim nikdy zjistit.

BTW, CPU v PC ma ci nema v sobe program ? Kolik jich ve zdravotnictvi beha ?
Asi dost, ale dost bych se divil, kdyby nekdo nekdy dokladoval u zarizeni,
jak se v tom CPU instrukce preklada na to co se deje, ale z hlediska funkce
je to prece dost dulezite :).

--
Jiri Bezstarosti