srovnani delphi & c++ & c#

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Úterý Únor 1 14:11:15 CET 2005

>Napriklad grafy v Delphi 7 jsou mnohem lepsi, nez grafy v delphi 8. V MS
VS.NET jsem je nenasel vubec
Take tam, zadne skutecne grafy nejsou, za slusnou knihovnu na grafy date
vice nez za cele VS, jednou z nejlepsich je
ChartFX od www.softwarefx.co.uk/, ale £1646 je také slusne :-).

>C# se nehodi pro "bezne" aplikace pro Win32  (vysoke naroky na HW).
 To prijde na vec co je bezna aplikace a co je bezny PC. V soucasne dobe
muze byt nevyhodou, ze C#  vyzaduje .NET a to zabere par desitek MB, tzn. je
ponekud nestastne psat v C# nejake obecne siritelne blbusky o dvou funkcich.
Tako nevyhoda casem zanikne, jak se NET. stane beznou soucasti vetsiny PC s
MS Windows.
Pokud jde o rychlost tak neni podstatny rodil mezi managed C++ a C#,
koneckoncu stejne z obeho leze MS pseoudo asembler pro NET.