Certifikace a ASM

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Únor 1 13:53:27 CET 2005

> Od: "Jan Kral" <kral@fortech.cz>
>
> Jestli chce puvodni zadatel zjistit, zda to maji jen pro carku, tak bych to udelal tak, ze bych vzal libovolny zdrojak, ten vytisknul na jehlickove tiskarne, nascanoval jako obrazek s hodne malym rozlisenim a dodal jim to. Udelaji si carku a budou spokojeni, jako nakonec u spousty jinych pozadavku, ktere jsou kolikrat i v zakone, ale jen proto aby cloveka buzerovali.
>
> JK

Jenze pokud to nemaji jen pro carku, tak by je to mohlo pekne nastvat.

To je jako kdyz televize Nova pousti titulky k filmum (protoze ze zakona je pustit musi) ale pritom je smrskne do maleho obdelnicku do rohu, takze je tam stejne h...o k precteni - coz me osobne nekdy dost vadi (ocenil bych, kdyby mi ukazali aspon, kdo hral hlavni postavy v tom filmu...). Ale to uz jsem uplne mimo tema.

P.K.