srovnani delphi & c++ & c#

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Úterý Únor 1 13:37:57 CET 2005

Taky se muzete na Borland C++ builder, je skoro k nerozeznani od Delphi, ale
diky c jazyku se v tom lepe pisou programy.
----- Original Message -----
From: "Kubat Tomas" <tomas_k@comap.cz>
To: "HW-news (el. adresa)" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 01, 2005 1:02 PM
Subject: srovnani delphi & c++ & c#

dobry den.
protoze jsem se rozhodnul pokracovat v samovzdelavani mel bych dotaz.
u nas v praci obcas neco malo napisu do x51 v asm a k tomu podle nejake
predlohy slepim(naprogramuji) nejaky jednoduchy sw. pro PC v delphi. jedna
se vetsinou pouze o nejake obsluhy uartu, tedy po rs232 pohni timhle nebo
tamhletim, jen takove testovaci pomocne sw. ted jsem uvazoval o rozsireni
obzoru smerem k C pro uP(jednocipy) a napadlo me jestli je mozne, kdyz uz se
budu zabyvat tim C, neprejit i s PC sw. na nejake Cecko. kdyz mrknu na ceny
delphi od borlandu a na ceny C od mrksrotu, je to celkem rozdil.
vzhledem k tomu ,ze v delphi umim kulovy, tak novy zacatek neni problem.
je vubec mozne tyhle terminalove sw. psat stejne v delphi tak v C ?
jak se lisi C# a C++ ?
jak je s dostupnosti komponent pro uart.
maji tyhle Cecka neco spolecneho s C pro jednocipy ?
diky za kazdou uvahu pripadne info.
tomik.
P.S. knizkama C od p.Herouta mam neco podlozenyho :-))