srovnani delphi & c++ & c#

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Úterý Únor 1 13:26:40 CET 2005

Tak neco s rs232 zrovna v C++ pisu (MS Visual C++), a neni to zadny problem.
A predevsim vubec nema smysl se pidit po nejakych komponentach, je to par
radku a navic celkem jednoduchych, jenom clovek musi vstrebat tu odlisnost,
ze se s portem dela vlastne jako se souborem (ale na druhou stranu to
vlastne zna). Kdyby terminalovy sw nesel psat v C, tak pak uz by nesel v
nicem (tedy krome asm, samozrejme).

Jinak ten Visual C++ se dela v nekolika verzich, ale bohate staci verze
Standard (ci jak s to jmenuje, vyssi verze maji neco navic, snad profiler,
asi nejakou podporu databazi, jinak vlastne ani nevim co, nic mi nikdy
nechybelo), ktera myslim zase tak draha neni. Ja kdysi dokonce koupil
normalni plnohodnotnou verzi 6 pri jakesi akci Softwarovych novin za
tisicovku a delam v ni dodnes, ale to bylo zrejme neco jednorazoveho, pak uz
jsem zadnou takovou akci nevidel.

Delphi bohuzel vubec neznam <NOSTALGIE>(i kdyz na borlandim packalu jsem
kdysi zacinal)</NOSTALGIE>, takze srovnanim slouzit nemuzu. Asi bude Ccko ze
zacatku o facku tezsi.

Dusan Dolezal