Re: Jak na samokmitajici menic ?

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Úterý Únor 1 09:07:54 CET 2005

Omlouvam se, zapomnel jsem to uvest na zacatku. Ano, potrebuji galvanicke oddeleni, zatez bude pevna, na 12V par mA, na vstupu cca 12V stabilnich.

Myslel jsem si, ze to zapojeni z blesku nebude uplne nejlepsi, mne nefungovalo. Jenze - kde najit jak navrhnout blokujici menic ? Nebo by se dalo pouzit i neco jineho ? Mate nejaky tip ?

VP

http://www.seznam.cz - e-mailová schránka 1000 MB