RE: O.T. energie zadarmo? - ještě doplnění

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Sobota Prosinec 31 21:14:04 CET 2005

Jen k tomu Marsu bych snad poznamenal, že smutným faktem je, že
Hoaglandovi nahrává na smeč samotná NASA.
Nevím proč, netuším co tam má za háčky nebo jestli je na Marsu skutečně
něco podivného, ale faktem (který jsem si před několika lety osobně
ověřil) je to, že když Hoagland prohlásil, že vsadí svojí kariéru na to,
že z nějaké oblasti se snímky pořizované Mars Global Surveyorem prostě
nepovedou, tak se následně nepovedly. Resp. NASA prohlásila, že se
nepovedly.
Stejně tak se skutečně několikrát stalo, že na stránkách NASA naskákaly
obrázky ke stažení, pak zmizely a následně se znovu objevily poněkud
retušované či na nich byla některá místa rozmazaná.
Dost je toho na Webu, stačí Google. Závěry nechť si učiní každý sám. Já
osobně se nijak nevzpírám myšlence, že na Marsu skutečně bylo něco
vyfotografováno či objeveno a NASA se to celkem rozumně snaží utajit. Na
světě je fůra pošuků a nezvratný důkaz o existenci mimozemských
civilizací by nejspíš stabilitě společnosti nijak extra neprospěl.

Zdraví PavelK

P.S. Přeji všem hezké poslední hodiny starého roku a vše nejlepší do
Nového roku.