O.T. energie zadarmo?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Sobota Prosinec 31 21:02:34 CET 2005

No, o té vodě s bublinkou a ultrazvukem už bylo popsáno hodně MB na
Internetu.
Dají se stáhnout návody jak to vyrobit z PET lahve a tak.

Pokud se nepletu, tak i podle odborných názorů se v té bublině cosi
děje, neví se zatím přesně co (bez legrace).
Jenže novinář se už nezmíní o tom, že energetická bilance celé té
legrace je značně záporná. Pokud tedy novinář vůbec ví, co je to
energetická bilance.

Pokud se týká tváří na Marsu, Cydonie atd., tak to berou novináři vesměs
zde:

http://www.enterprisemission.com/

Mimochodem, není radno to podceňovat. Majitel stránek R.C.Hoagland
napsal na tohle téma několik knih, každá z nich se stala bestsellerem a
celkem solidně na tom zbohatnul. Tedy minimálně tak, že je pravidelným
hostem v médiích, má svou půlhodinku týdně v rozhlase a do konce života
nebude obtěžován suchopárnou nutností pracovat.

Holt vymýšlet si, to se musí umět, jak zjistila J.K.Rowling.

Ono se v dnešní době dost podceňuje to, že pokud si vyberete nějakou
pitomost, začnete jí hlásat dostatečně hlasitě, popíšete o tom spoustu
Webu a pozvete novináře na večírek, kde bude dost nápojů zdarma a bohatý
švédský stůl, tak tomu lidé začnou nakonec věřit.
Ve trochu jiném kontextu to pochopil už Goebbels před cca. 70 lety. Nebo
Marx s Engelsem ještě dávno před ním.

Zdraví PavelK