Doporucte vhodnou pajku.

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Prosinec 31 20:27:49 CET 2005

Osobne mam velmi dobre skusenosti so STANNOL S-Sn60Pb38Cu2 Typ 2630.
Tavidlo je podla datasheetu agresivne, ale co sa mne paci najviac, tato
spajka sa snad neda prepalit - spoje ostavaju uplne leskle aj pri
dlhotrvajucom pajkovani pistolkou. Mal som viac roznych cievok s
roznymi priemermi, vsetky boli rovnako dobre.

Zlozenim spajky to ale nie je, Typ HF32 je tiez S-Sn60Pb38Cu2, ale uz
po miernom prepaleni zmatnie.

miro

--- zoodiskus@vol.cz wrote:

> Holdam se predzasobit par kg pajky a vybiram vhodny typ, osobne jsem
> si vybral: S-Sn60Pb38Cu2	plnìný drát	Ø1,0	1 kg	MTL468
>
> Nemam s touto pajkou zadne zkusenosti a tak se chci zeptat zda ji
> nekdo pouzivate,pripadne zda by jste doporucili nejakou jinou.
>
> Pouziti univerzalni od SMD po anteny na 2.4 a 5.8 GHz (okapy
> nedelam). :-)
>
> Dekuji

Yahoo! for Good - Make a difference this year.
http://brand.yahoo.com/cybergivingweek2005/