OT Software pro e-shop, redakcni system ?

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Sobota Prosinec 31 14:39:07 CET 2005

>Me je celkem jedno zda to zvladne reznik a take mi je jedno kolik stala
>vychova onoho experta, ci kolik desitek tisic hodin stravil poziranim
>kolacu , ja jako >zakaznik ho nechci adoptovat, pokud po nem budu chtit aby
>mi napsal trivilani SQL export tak si ho najimam na 10 minut a ocekavam, ze
>mi nauctuje tech deset >minut a ne ty desitky tisic hodin a tuny kolacu.

TADY nejde o 10 minut, tady jde o to zda Vam to je nekdo ochoten udelat a
zda po splneni jsou oba spokojeni.
Pokud jiz takto dlouho hledate a jste neustale nespokojen, tak bych rekl, ze
chyba neni na druhe strane.

>P.S. Zivim se z 50% jako programator C/C++ C#, Perl, asembler pro MCU :-)
Na builder.cz  a na dalsich vyslo x clanku o tom jak vytvorit redakcni
system, preci to pro Vas bude hracka ?
Je to rozhodne rychlejsi nez hledat, ... , kdyz nehodlate nic platit.
Problem jen bude v tom, ze tyto clanky jsou vzorove a do skutecne vytvorene
komplexnejsi podoby to potrebuje doprogramovat a to jak nikde nesezenete,
mozna neco v jine debate, ale jen neco.

Jirka